Družbena odgovornost podjetij

S pojmom družbene odgovornosti podjetij (Corporate Social Responsibility - CSR) označujemo koncept, po katerem naj bi podjetja v svojo poslovno politiko poleg osnovne skrbi za pridobivanje dobička, uvrstila tudi skrb za vse, s katerimi pri svojem poslovanju prihajajo v stik. To pomeni skrb za zaposlene in zagotavljanje njihovega primernega ter varnega delovnega okolja, spoštovanje mednarodnih in domačih standardov s področja dela in človekovih pravic, pošten odnos do kupcev in dobaviteljev, skrben odnos do narave in okolja in do sredine, v kateri delujejo. Ta načela naj bi družbeno odgovorna podjetja uresničevala na prostovoljni osnovi in nad ravnijo, določeni z zakonodajo.

Zahteva o poročanju o ukrepih in aktivnostih s področja družbene odgovornosti vse pogosteje postaja sestavni del poslovnega poročila podjetja. Vse več je tudi primerov držav, ki tovrstno poročanje zahtevajo od podjetij, ki kotirajo na borzi. Tudi zato pomeni uvajanje družbene odgovornosti v podjetniško politiko konkurenčno prednost za podjetja, ki se zanjo odločijo.

 

PROGRAMI, PROJEKTI, PUBLIKACIJE, DRUGO